«

»

mei 06 2013

We staan op Twitter en Linkedin

Twitter ontwikkelt zich tot een volwaardige informatiebron en kan een grotere rol krijgen in de voorlichting en beinvloeding van onze klanten. Een ander kant van Twitter is dat het door sommigen wordt gezien als een openbare klachtenlijn. Als organisatie kun je zomaar een trending topic worden op basis van 1 tweet. Of die tweet nou waar of niet waar was, doet er niet toe. Voordat onze eerste tweet de deur uitgaat moeten we bepalen welke informatie we willen delen en wat we daarmee denken te bereiken.

Het kanaal hebben we alvast geclaimd: https://twitter.com/wpeemsdelta/ 

 

Linkedin

Werkplein Eemsdelta staat ook met company profile op Linkedin. Het publieke profiel is beperkt, wie inlogt wordt beloond met een fraaiere vormgeving, meer informatie en de mogelijkheid ons te volgen of te connecten met onze medewerkers op Linkedin. Linkedin zetten we in voor hrm en de benadering van werkgevers.

http://www.linkedin.com/company/werkplein-eemsdelta